فاجعه ناامیدکننده در فوتبال ایران | ناکامی بزرگ برای شاگردان عنایتی

تیم فوتبال امید ایران با شکست مقابل هنگ‌کنگ در مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی حذف شد.
فاجعه ناامیدکننده در فوتبال ایران | ناکامی بزرگ برای شاگردان عنایتی
کد خبر : ۴۶۲۱۹

تیم‌های ملی فوتبال امید ایران و هنگ‌کنگ در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو از ساعت ۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این دیدار برخلاف انتظار هنگ‌کنگ یک بر صفر برنده شد و به نیمه نهایی صعود کرد.

داور: کیم هی گون (کره جنوبی)

گل: پون پوی هین (۴۷)

ترکیب ایران: حسین حسینی، سامان تورانیان، حسین گودرزی، سینا شاه‌عباسی (۸۴- سامان فلاح)، محمد حسین اسلامی (۸۴- امید حامدی فر)، محمد خدابنده‌لو، امیر جعفری (۸۴- محمدرضا غبیشاوی)، سید مجید نصیری، مهدی ممی‌زاده و غلامرضا ثابت ایمانی (۶۸- آریا برزگر) و امیرارسلان مطهری.

ترکیب هنگ‌کنگ: جوجو کریستیان الکساندر، لی انگای هوی، وو، چون مینگ، وونگ هو، چون آنسون، آور متئو الیوت، سان مینگ هیم، پون پوی هیم، یو جوسه جوی یین، چانگ هی یین، سه کا وینگ و هانگ الیسون.

تیم ملی کشورمان در نیمه نخست تیم برتر زمین بود و موقعیت‌های بیشتری را خلق کرد، اما موفق به فتح دروازه حریف نشد. در همان اوائل نیمه دوم هنگ‌کنگ روی یک ضدحمله به گل نخست بازی رسید و پس از بازی کاملاً تدافعی را از سوی حریف شرق آسیا شاهد بودیم. شاگردان رضا عنایتی بازی را یک گله کرده بودند و فشار بسیار زیادی را با حملات متعدد روی دروازه هنگ‌کنگ ایجاد کردند. درخشش دروازه بان هنگ‌کنگ و بی‌دقتی بازیکنان امید باعث شد تا ایران از بازی‌های آسیایی حذف شود و موفق به حضور در مرحله نیمه‌نهایی نشود.

حذف تیم ملی امید ایران در شرایطی رقم خورد که ایران تا قبل از این دیدار گلی دریافت نکرده بود و هنگ کنگ هم در دور گروهی ۲ باخت به ازبکستان و پیروزی ۱-۰ برابر فلسطین را ثبت کرده بود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر